Calitate

Alro a fost atestată în conformitate cu standardul internaţional privind managementul calităţii ISO 9001.

Compania a primit, în 2008, certificatul de performanţă NADCAP (National Aerospace and Defence Contractor Accreditation Programme) pentru conformarea cu cerinţele industriei aerospaţiale. După testarea aliajelor din aluminiu produse la Slatina cu privire la tratamentul termic, măsurarea conductivităţii, rezistenţă, duritate şi metalografie, Consiliul de Management al NADCAP a acordat certificarea în concordanţă cu standardele aerospaţiale AS 70003.

Administraţia Companiei acordă o mare atenţie calităţii produselor şi serviciilor pentru clienţi, acordând prioritate sistemului de administrare a calităţii. Problemele legate de calitate sunt în centrul atenţiei şi domină toate activităţile Companiei.

La Alro am conceput şi aprobat o politică privind controlul calităţii, am identificat ţintele Companiei şi obiectivele de calitate, am dezvoltat şi introdus un sistem de documente cu atribuţii de reglementare, incluzând proceduri de administrare a calităţii şi statistici.

Descrierea responsabilităţilor întregului personal a cărui activitate poate avea impact asupra calităţii cuprinde responsabilităţile, autoritatea şi procedurile de interacţiune cu administrarea calităţii.

Alro S.A. are o puternică echipă de specialişti în domeniul calităţii, condusă de Directorul pentru calitate. În ultimii doi ani această echipă a obţinut rezultate impresionante reducând numărul de reclamaţii din partea clienţilor, a implementat un set de măsuri având ca scop îmbunătăţirea calităţii de-a lungul ciclului de producţie, de la achiziţia materiilor prime la livrarea produselor finite către clienţi.

Declaraţia Directorului General:

„Calitatea depinde în primul rând de oameni, dar, pentru a fi capabili să atingă cele mai bune rezultate, oamenii trebuie să aibă un obiectiv şi să obţină satisfacţie din ceea ce fac. Noi am dezvoltat o cultură care promovează generarea de idei noi şi încurajează schimbarea fundamentală, subliniind în acelaşi timp atitudinea pozitivă faţă de calitate.”

ISO 9001