NOUTĂȚI COVID-19 

Ne confruntăm cu o situație excepțională, care necesită acțiuni decisive. Acum este momentul sa demonstrăm că înțelegem rolul nostru în comunitatea locală. Responsabilitatea noastră cea mai mare este față de angajații noștri și față de familiile lor. Deoarece angajații noștri, familiile lor, împreună cu prietenii și rudele acestora, ei reprezintă comunitatea. Noi suntem comunitatea. Împreună.

Am aplicat protocoale și proceduri operaționale, administrative și de sănătate în incinta sediului ALRO pentru a asigura sănătatea angajaților noștri, pentru a preveni infectările în locațiile noastre, pentru a asigura o aprovizionare constantă pentru clienții noștri și pentru a atenua consecințele negative derivate din această pandemie globală.

Am decis să oferim sprijin spitalului local de urgență din Slatina pentru a ajuta personalul medical în lupta împotriva coronavirusului. Alte fonduri au fost direcționate către autoritățile de aplicare a legii și Crucea Roșie, care sunt în prima linie în această luptă.

În stadiul actual al pandemiei, ALRO operează la parametrii normali și are un lanț de distribuție complet funcțional.


30 aprilie 2020: ALRO își testează pentru COVID-19 angajații cei mai expuși

• Compania are propriul său cabinet medical, deschis 24 de ore din 24, care monitorizează constant sănătatea personalului;

• ALRO ia în calcul asigurarea unor curse speciale pentru angajații săi care să asigure transportul de acasă la serviciu și înapoi, pentru a evita utilizarea transportului public;

• Toate procedurile și protocoalele complexe implementate până în prezent au asigurat continuitatea operațiunilor și ca lanțul de aprovizionare și livrare să fie gestionat așa cum era programat.  

„Trecem printr-o perioadă excepțională în care trebuie să luăm măsuri excepționale pentru a ne asigura că toți angajații noștri lucrează într-un mediu sigur și ajung acasă sănătoși la familiile lor. Acesta este motivul pentru care am decis să punem în aplicare proceduri și protocoale și mai stricte, să testăm angajații care sunt cei mai expuși riscului de infectare și să ne asigurăm că toți cei care lucrează la ALRO sau care vin în contact cu angajații noștri sunt în siguranță”, a spus Gheorghe DOBRA, Director General al ALRO Slatina. „De când a început această pandemie, am pus în aplicare protocoale și proceduri foarte stricte în toate spațiile ALRO destinate să prevină infectarea în locațiile noastre, să ne protejăm angajații și să asigurăm un lanț de aprovizionare și livrare complet funcțional și, astfel, am reușit să ne continuăm activitatea”, a adăugat Gheorghe DOBRA.

ALRO a implementat protocoale și proceduri complexe, în coordonare cu autoritățile centrale și locale și cu respectarea recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății pentru șantierele industriale începând din faza incipientă a acestei situații pandemice. Toți angajații au primit materiale și echipamente medicale și de protecție, precum măști, mănuși, salopete și au fost instruiți cum să acționeze pentru a preveni infectarea lor cu COVID-19. Toate zonele fabricii sunt curățate, igienizate și dezinfectate în permanență. Angajații trebuie să-și declare periodic (frecvența variază în funcție de zona de muncă) starea de sănătate sau orice contact cu persoane potențial infectate.

Compania analizează, de asemenea, posibilitatea de a oferi angajaților săi transportul de la domiciliu la serviciu și înapoi, pentru a evita utilizarea transportului public și, astfel, pentru a diminua și mai mult riscul de infectare.

ALRO a simulat deja planuri de urgență și de continuitate a activității pentru situația în care unul sau mai mulți angajați ar fi infectați cu COVID-19, astfel încât să nu fie perturbate operațiunile, iar compania să își continue activitățile, iar produsele să fie livrate fără întârzieri și să-și respecte obligațiile contractuale.

ALRO are în interiorul fabricii propria brigadă de pompieri, care este complet operațională, cât și propriul său dispensar medical și a beneficiat de un ajutor considerabil din partea părții sale afiliate, Rivergate, compania de securitate. Toate aceste entități sunt în alertă 24/7.

 

2 aprilie 2020: ALRO întreprinde acțiuni pentru prevenirea efectelor COVID-19 și sprijină comunitatea locală prin donarea sumei de 400.000 RON către Spitalul Județean de Urgență Slatina

• Compania a făcut toate demersurile necesare pentru prevenirea și atenuarea efectelor COVID-19 și pentru a proteja sănătatea angajaților săi, asigurând în același timp o aprovizionare constantă a partenerilor săi de afaceri; 

• ALRO își recunoaște încă o dată rolul în cadrul comunității locale și sprijină Spitalul Județean de Urgență Slatina, primul scut de apărare în lupta împotriva coronavirusului;

• ALRO a donat 25.000 RON Crucii Roșii Române, Olt și circa 18.000 RON Asociației Internaționale de Poliție din România, Olt.

„Ne confruntăm cu o situație excepțională, care necesită acțiuni decisive. Acum este momentul sa demonstrăm că înțelegem rolul nostru în comunitatea locală Responsabilitatea noastră cea mai mare este față de angajații noștri și față de familiile lor. Deoarece angajații noștri, familiile lor, împreună cu prietenii și rudele acestora, ei reprezintă comunitatea. Noi suntem comunitatea. Împreună.

Am decis să oferim sprijin spitalului local de urgență din Slatina pentru a ajuta personalul medical în lupta împotriva coronavirusului. Alte fonduri au fost direcționate către autoritățile de aplicare a legii, Crucea Roșie, care sunt în prima linie în această luptă”, a declarat Gheorghe DOBRA, Director General ALRO, Slatina.

„Am aplicat protocoale și proceduri operaționale, administrative și de sănătate în incinta sediului ALRO pentru a asigura sănătatea angajaților noștri, pentru a preveni infectările în locațiile noastre, pentru a asigura o aprovizionare constantă pentru clienții noștri și pentru a atenua consecințele negative derivate din această pandemie globală”, a adăugat Gheorghe DOBRA.

Contribuția ALRO către Spitalul Județean de Urgență Slatina va ajuta la procurarea consumabilelor medicale necesare atât personalului medical, cât și pacienților, asigurând astfel condiții de muncă adecvate pentru gestionarea eficientă a cazurilor cu COVID-19. În paralel, donațiile Companiei către asociația Crucea Roșie Română vor asigura fondurile necesare pentru achiziționarea produselor de igienă și a alimentelor pentru persoanele izolate în casele lor din cauza agresivității COVID-19.

O altă componentă esențială în lupta împotriva răspândirii rapide a COVID-19 este reprezentată de Poliția Locală și Județeană. ALRO a sprijinit polițiștii din județul Olt cu echipamente de protecție (respectiv cu măști și halate de protecție), veste reflectorizante de înaltă vizibilitate și video termo-scanere utilizate pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

În ceea ce privește acțiunile întreprinse pentru a preveni răspândirea COVID-19 în unitățile sale de producție, încă dintr-o etapă timpurie a acestei crize pandemice, ALRO a creat un Comitet de urgență și coordonare cu rolul principal de a supraveghea și monitoriza starea de sănătate a tuturor angajaților, acordând o atenție sporită ca toate măsurile de igienizare și dezinfectare să fie implementate corespunzător în cadrul întregii organizații.

Printre măsurile complexe de ordin operațional și administrativ puse în aplicare în cadrul întregii organizații se numără:

• echipamente și consumabile medicale și de protecție, respectiv măști de față, mănuși, salopete sunt distribuite tuturor angajaților;

• noi protocoale și proceduri au fost formulate și implementate în fabrici, în coordonare cu autoritățile centrale și locale, incluzând recomandările Organizației Mondiale a Sănătății pentru șantierele industriale.

• au fost implementate măsuri stricte de curățare, igienizare și dezinfectare a vestiarelor, zonelor comune, cantinei, birourilor;

• toate zonele din interiorul și din exteriorul instalațiilor de producție sunt permanent dezinfectate;

• au fost introduși recipienți cu dezinfectanți în punctele de acces, în cantine, în zonele comune; mesele gătite pentru angajați au fost înlocuite cu mese reci  pentru a se evita interacțiunile colective din cantine;

• toți angajații au fost instruiți cum să acționeze pentru a preveni infectarea lor cu COVID-19 și trebuie să își raporteze zilnic starea de sănătate;

• au fost implementate schimburi de lucru împărțite sau alternative pentru a minimiza interacțiunea;

• starea de sănătate a angajaților este verificată zilnic înainte de începerea activității;

• au fost deja simulate planuri de urgență și continuitate a activității pentru situația în care unul sau mai mulți angajați sunt infectați cu COVID-19, astfel încât să nu fie perturbate operațiunile;

• călătoriile de afaceri au fost reduse la minimum și participarea la evenimente a fost suspendată;

• vizitele în cadrul facilităților de producție au fost reduse la minimum;

• Compania și-a pus în aplicare programul de muncă de acasă (telemuncă) pentru angajați, acolo unde este posibil;

• recomandările pentru șoferi și pentru alte entități relevante implicate în transportul de mărfuri în urma focarului COVID-19, așa cum au fost ele publicate de Comisia Europeană, au fost deja implementate în cadrul Companiei;

• ca urmare directă a acestor măsuri, în stadiul actual al pandemiei, ALRO operează la parametrii normali și are un lanț de distribuție complet funcțional.

ALRO are propria brigadă de pompieri, care este complet operațională în interiorul fabricii sale, cât și propriul său dispensar medical și a dispus de un ajutor considerabil din partea părții sale afiliate, Rivergate, compania de securitate. Toate aceste entități sunt alerte 24/7.

 Având în vedere ritmul rapid de răspândire a COVID-19 în întreaga lume, ALRO acționează cu precauție, dar cu acțiuni rapide și decisive. Compania  continuă să reacționeze la provocările din fiecare zi cât mai repede posibil, cu scopul de a depăși această situație degradată și fără precedent, pe cât de lin și sigur posibil. 

Hide URL: 
Show URL