NOUTĂȚI COVID-19 

Ne confruntăm cu o situație excepțională, care necesită acțiuni decisive. Acum este momentul sa demonstrăm că înțelegem rolul nostru în comunitatea locală. Responsabilitatea noastră cea mai mare este față de angajații noștri și față de familiile lor. Deoarece angajații noștri, familiile lor, împreună cu prietenii și rudele acestora, ei reprezintă comunitatea. Noi suntem comunitatea. Împreună.

Am aplicat protocoale și proceduri operaționale, administrative și de sănătate în incinta sediului ALRO pentru a asigura sănătatea angajaților noștri, pentru a preveni infectările în locațiile noastre, pentru a asigura o aprovizionare constantă pentru clienții noștri și pentru a atenua consecințele negative derivate din această pandemie globală.

Am decis să oferim sprijin spitalului local de urgență din Slatina pentru a ajuta personalul medical în lupta împotriva coronavirusului. Alte fonduri au fost direcționate către autoritățile de aplicare a legii și Crucea Roșie, care sunt în prima linie în această luptă.

În stadiul actual al pandemiei, ALRO operează la parametri normali și are un lanț de distribuție complet funcțional.

 

25 noiembrie 2020: ALRO susține activitatea spitalelor din județul Olt prin două donații constând în echipamente vitale în valoare de peste 170.000 RON pentru tratarea pacienților afectați de COVID-19

  • ALRO continuă susținerea eforturilor personalului medical care luptă împotriva COVID-19 prin donarea a șapte aparate generatoare de flux integrat de oxigen și tratament cu aerosoli: cinci aparate în valoare de 122.500 RON, către Spitalul Județean de Urgență Slatina, două aparate în valoare de 49.000 RON, către Spitalul Municipal Caracal
  •  ALRO a susținut comunitățile locale încă dintr-o faza incipientă a crizei sanitare și până în acest moment a donat peste 650.000 RON instituțiilor și organizațiilor implicate în prevenirea și combaterea efectelor pandemiei COVID-19
  • Grupul ALRO a implementat protocoale și proceduri complexe de la declanșarea crizei sanitare și a reușit să gestioneze eficient efectele pandemiei COVID-19, asigurând astfel continuitatea activității sale, în condiții de siguranță

ALRO continuă să susțină eforturile de prevenire și de combatere a efectelor pandemiei COVID-19 în cadrul comunităților locale în care își desfășoară activitatea prin donarea a șapte echipamente vitale necesare în lupta împotriva efectelor letale ale COVID-19. Astfel, cinci aparate de oxigen și tratament cu aerosoli în valoare de 122.500 RON au fost donate Spitalului Județean de Urgență Slatina și alte două dispozitive similare în valoare de 49.000 RON, Spitalului Municipal Caracal, pentru tratarea pacienților afectați de acest virus.

„Ne-am concentrat întotdeauna atenția asupra sănătății și siguranței angajaților noștri și astăzi, mai mult ca oricând, sănătatea acestora, a familiilor și rudelor lor și, de fapt, a întregii comunități, a devenit principala noastră prioritate, fiind parte a acesteia”, a declarat Gheorghe DOBRA, Director General al ALRO. „ALRO a fost și va continua să fie un pilon al societății, oferind personalului medical instrumentele necesare în susținerea eforturilor de a salva viețile pacienților afectați de COVID-19, astfel reafirmându-și angajamentul și implicarea de a contribui înapoi în cadrul comunității”a adăugat Gheorghe DOBRA.

ALRO a susținut comunitățile locale încă dintr-o fază incipientă a crizei sanitare și a donat până acum peste 650.000 RON instituțiilor și organizațiilor implicate în prevenirea și combaterea efectelor COVID-19. Prin donații constând în bani și echipamente de protecție, Compania  a inițiat și susținut într-un mod activ acțiunile și eforturile de prevenire și atenuare a  efectelor COVID-19 la nivel local și național. În plus, pe plan intern, precum și la nivelul furnizorilor, partenerilor și al comunității locale, Compania continuă să monitorizeze evoluția acestei crize sanitare și să acționeze rapid și eficient pentru a asigura continuitatea activității sale în condiții de siguranță.

 

10 iunie 2020: ALRO continuă acțiunile de prevenire și atenuare a efectelor COVID-19 prin implementarea unor măsuri de siguranță suplimentare

• Compania a introdus, în punctele de acces în locațiilor sale, sisteme de termoscanare care permit intrarea angajaților doar dacă temperatura corpului este sub 37,3 grade

• Programul personalului a fost decalat pentru a reduce interacțiunea între angajații din departamente diferite, iar în sectoarele de activitate în care acest lucru este posibil a fost implementat Programul de Telemuncă (Muncă la Domiciliu)

• Compania a extins aplicarea protocoalelor și a procedurilor de măsuri preventive și la furnizorii și partenerii săi, monitorizând starea de sănătate a angajaților care interacționează cu personalul ALRO

• ALRO a continuat să sprijine lupta împotriva COVID-19 și a rămas unul dintre susținătorii personalului aflat în prima linie, prin donații suplimentare în echipamente de protecție și bani

Accesul în locațiile companiei este permis după realizarea termoscanării cu ajutorul camerelor aflate în punctele de acces, programele de muncă ale departamentelor au fost decalate pentru reducerea contactului între angajați, a fost extins programul de telemuncă și au fost implementate pauze suplimentare de odihnă în locuri special amenajate, în conformitate cu recomandărilor autorităților, locuri în care purtarea măștii nu este obligatorie și personalul poate respira liber pentru a se menține un nivel normal al saturației oxigenului în corp.

„Protocoalele și procedurile stricte destinate protejării sănătății angajaților noștri și crearea unui mediu de lucru sigur și-au dovedit eficiența, atât în prevenirea infectărilor, cât și în asigurarea continuității operațiunilor noastre”, a spus Gheorghe DOBRA, Director General al ALRO Slatina. „Noile măsuri preventive implementate au rolul de a spori nivelul de siguranță în care ne desfășurăm activitatea și de a ne asigura că fiecare dintre noi se întoarce sănătos acasă la cei dragi”, a adăugat Gheorghe DOBRA.

ALRO a implementat protocoale și proceduri complexe de la declanșarea crizei sanitare COVID-19, în coordonare cu autoritățile centrale și locale și cu respectarea recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății pentru șantierele industriale. Toți angajații au primit materiale și echipamente medicale de protecție și au fost instruiți cum să acționeze pentru a preveni infectarea cu noul COVID-19, zonele fabricii sunt curățate, igienizate și dezinfectate în mod regulat, recomandările privind păstrarea distanței fizice și a măsurilor de igienă au fost marcate vizual în incinta locațiilor, panouri de plexiglass au fost montate în anumite zone, iar Compania realizează în timp real testări punctuale preventive.

Încă din faza incipientă a crizei sanitare COVID-19, ALRO a realizat simulări privind planurile de urgență și de continuitate a activității pentru situația în care unul sau mai mulți angajați s-ar infecta cu noul COVID-19, astfel încât operațiunile să nu fie afectate, iar produsele să fie livrate fără întârzieri, conform obligațiilor contractuale.

În plus, ALRO are propria brigadă de pompieri, care este complet operațională în interiorul fabricii sale, cât și propriul său dispensar medical și a dispus de un ajutor considerabil din partea companiei sale afiliate de securitate, Rivergate. Toate aceste entități sunt în alertă 24/7. 

Până în acest moment, Compania a sprijinit eforturile de prevenire și atenuare a efectelor COVID-19 prin donarea a peste 440.000 RON către Spitalul Județean de Urgență Slatina, Crucea Roșie Română, Olt și Asociația Internațională de Poliție din România, Olt, precum și prin donarea de echipamente de protecție, veste reflectorizante și aparate video pentru termoscanare. De asemenea, ALRO a sprijinit și Spitalul Fundeni din București cu 30.000 RON pentru achiziția de echipamente de testare pentru personalul medical și pacienți.

ALRO continuă să monitorizeze evoluția crizei sanitare COVID-19 și acționează cu precauție și acțiuni rapide și decisive atât în cadrul Companiei, prin prelungirea stării de alertă sanitară, dar și cu măsuri de prevenire implementate atât la nivelul facilităților sale, cât și la nivelul furnizorilor și partenerilor săi.

 

30 aprilie 2020: ALRO își testează pentru COVID-19 angajații cei mai expuși

• Compania are propriul său cabinet medical, deschis 24 de ore din 24, care monitorizează constant sănătatea personalului;

• ALRO ia în calcul asigurarea unor curse speciale pentru angajații săi care să asigure transportul de acasă la serviciu și înapoi, pentru a evita utilizarea transportului public;

• Toate procedurile și protocoalele complexe implementate până în prezent au asigurat continuitatea operațiunilor și ca lanțul de aprovizionare și livrare să fie gestionat așa cum era programat.  

„Trecem printr-o perioadă excepțională în care trebuie să luăm măsuri excepționale pentru a ne asigura că toți angajații noștri lucrează într-un mediu sigur și ajung acasă sănătoși la familiile lor. Acesta este motivul pentru care am decis să punem în aplicare proceduri și protocoale și mai stricte, să testăm angajații care sunt cei mai expuși riscului de infectare și să ne asigurăm că toți cei care lucrează la ALRO sau care vin în contact cu angajații noștri sunt în siguranță”, a spus Gheorghe DOBRA, Director General al ALRO Slatina. „De când a început această pandemie, am pus în aplicare protocoale și proceduri foarte stricte în toate spațiile ALRO destinate să prevină infectarea în locațiile noastre, să ne protejăm angajații și să asigurăm un lanț de aprovizionare și livrare complet funcțional și, astfel, am reușit să ne continuăm activitatea”, a adăugat Gheorghe DOBRA.

ALRO a implementat protocoale și proceduri complexe, în coordonare cu autoritățile centrale și locale și cu respectarea recomandărilor Organizației Mondiale a Sănătății pentru șantierele industriale începând din faza incipientă a acestei situații pandemice. Toți angajații au primit materiale și echipamente medicale și de protecție, precum măști, mănuși, salopete și au fost instruiți cum să acționeze pentru a preveni infectarea lor cu COVID-19. Toate zonele fabricii sunt curățate, igienizate și dezinfectate în permanență. Angajații trebuie să-și declare periodic (frecvența variază în funcție de zona de muncă) starea de sănătate sau orice contact cu persoane potențial infectate.

Compania analizează, de asemenea, posibilitatea de a oferi angajaților săi transportul de la domiciliu la serviciu și înapoi, pentru a evita utilizarea transportului public și, astfel, pentru a diminua și mai mult riscul de infectare.

ALRO a simulat deja planuri de urgență și de continuitate a activității pentru situația în care unul sau mai mulți angajați ar fi infectați cu COVID-19, astfel încât să nu fie perturbate operațiunile, iar compania să își continue activitățile, iar produsele să fie livrate fără întârzieri și să-și respecte obligațiile contractuale.

ALRO are în interiorul fabricii propria brigadă de pompieri, care este complet operațională, cât și propriul său dispensar medical și a beneficiat de un ajutor considerabil din partea părții sale afiliate, Rivergate, compania de securitate. Toate aceste entități sunt în alertă 24/7.

 

2 aprilie 2020: ALRO întreprinde acțiuni pentru prevenirea efectelor COVID-19 și sprijină comunitatea locală prin donarea sumei de 400.000 RON către Spitalul Județean de Urgență Slatina

• Compania a făcut toate demersurile necesare pentru prevenirea și atenuarea efectelor COVID-19 și pentru a proteja sănătatea angajaților săi, asigurând în același timp o aprovizionare constantă a partenerilor săi de afaceri; 

• ALRO își recunoaște încă o dată rolul în cadrul comunității locale și sprijină Spitalul Județean de Urgență Slatina, primul scut de apărare în lupta împotriva coronavirusului;

• ALRO a donat 25.000 RON Crucii Roșii Române, Olt și circa 18.000 RON Asociației Internaționale de Poliție din România, Olt.

„Ne confruntăm cu o situație excepțională, care necesită acțiuni decisive. Acum este momentul sa demonstrăm că înțelegem rolul nostru în comunitatea locală Responsabilitatea noastră cea mai mare este față de angajații noștri și față de familiile lor. Deoarece angajații noștri, familiile lor, împreună cu prietenii și rudele acestora, ei reprezintă comunitatea. Noi suntem comunitatea. Împreună.

Am decis să oferim sprijin spitalului local de urgență din Slatina pentru a ajuta personalul medical în lupta împotriva coronavirusului. Alte fonduri au fost direcționate către autoritățile de aplicare a legii, Crucea Roșie, care sunt în prima linie în această luptă”, a declarat Gheorghe DOBRA, Director General ALRO, Slatina.

„Am aplicat protocoale și proceduri operaționale, administrative și de sănătate în incinta sediului ALRO pentru a asigura sănătatea angajaților noștri, pentru a preveni infectările în locațiile noastre, pentru a asigura o aprovizionare constantă pentru clienții noștri și pentru a atenua consecințele negative derivate din această pandemie globală”, a adăugat Gheorghe DOBRA.

Contribuția ALRO către Spitalul Județean de Urgență Slatina va ajuta la procurarea consumabilelor medicale necesare atât personalului medical, cât și pacienților, asigurând astfel condiții de muncă adecvate pentru gestionarea eficientă a cazurilor cu COVID-19. În paralel, donațiile Companiei către asociația Crucea Roșie Română vor asigura fondurile necesare pentru achiziționarea produselor de igienă și a alimentelor pentru persoanele izolate în casele lor din cauza agresivității COVID-19.

O altă componentă esențială în lupta împotriva răspândirii rapide a COVID-19 este reprezentată de Poliția Locală și Județeană. ALRO a sprijinit polițiștii din județul Olt cu echipamente de protecție (respectiv cu măști și halate de protecție), veste reflectorizante de înaltă vizibilitate și video termo-scanere utilizate pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

În ceea ce privește acțiunile întreprinse pentru a preveni răspândirea COVID-19 în unitățile sale de producție, încă dintr-o etapă timpurie a acestei crize pandemice, ALRO a creat un Comitet de urgență și coordonare cu rolul principal de a supraveghea și monitoriza starea de sănătate a tuturor angajaților, acordând o atenție sporită ca toate măsurile de igienizare și dezinfectare să fie implementate corespunzător în cadrul întregii organizații.

Printre măsurile complexe de ordin operațional și administrativ puse în aplicare în cadrul întregii organizații se numără:

• echipamente și consumabile medicale și de protecție, respectiv măști de față, mănuși, salopete sunt distribuite tuturor angajaților;

• noi protocoale și proceduri au fost formulate și implementate în fabrici, în coordonare cu autoritățile centrale și locale, incluzând recomandările Organizației Mondiale a Sănătății pentru șantierele industriale.

• au fost implementate măsuri stricte de curățare, igienizare și dezinfectare a vestiarelor, zonelor comune, cantinei, birourilor;

• toate zonele din interiorul și din exteriorul instalațiilor de producție sunt permanent dezinfectate;

• au fost introduși recipienți cu dezinfectanți în punctele de acces, în cantine, în zonele comune; mesele gătite pentru angajați au fost înlocuite cu mese reci  pentru a se evita interacțiunile colective din cantine;

• toți angajații au fost instruiți cum să acționeze pentru a preveni infectarea lor cu COVID-19 și trebuie să își raporteze zilnic starea de sănătate;

• au fost implementate schimburi de lucru împărțite sau alternative pentru a minimiza interacțiunea;

• starea de sănătate a angajaților este verificată zilnic înainte de începerea activității;

• au fost deja simulate planuri de urgență și continuitate a activității pentru situația în care unul sau mai mulți angajați sunt infectați cu COVID-19, astfel încât să nu fie perturbate operațiunile;

• călătoriile de afaceri au fost reduse la minimum și participarea la evenimente a fost suspendată;

• vizitele în cadrul facilităților de producție au fost reduse la minimum;

• Compania și-a pus în aplicare programul de muncă de acasă (telemuncă) pentru angajați, acolo unde este posibil;

• recomandările pentru șoferi și pentru alte entități relevante implicate în transportul de mărfuri în urma focarului COVID-19, așa cum au fost ele publicate de Comisia Europeană, au fost deja implementate în cadrul Companiei;

• ca urmare directă a acestor măsuri, în stadiul actual al pandemiei, ALRO operează la parametrii normali și are un lanț de distribuție complet funcțional.

ALRO are propria brigadă de pompieri, care este complet operațională în interiorul fabricii sale, cât și propriul său dispensar medical și a dispus de un ajutor considerabil din partea părții sale afiliate, Rivergate, compania de securitate. Toate aceste entități sunt alerte 24/7.

 Având în vedere ritmul rapid de răspândire a COVID-19 în întreaga lume, ALRO acționează cu precauție, dar cu acțiuni rapide și decisive. Compania  continuă să reacționeze la provocările din fiecare zi cât mai repede posibil, cu scopul de a depăși această situație degradată și fără precedent, pe cât de lin și sigur posibil. 

Hide URL: 
Show URL