INGINER AUTOMATIST

Candidatul ideal

• Studii superioare de specialitate în domeniul: automatică, electrotehnică, electronică, calculatoare,  robotică;

• Experiență în domeniu – minimum 3 ani;

• Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu/ avansat;

• Abilități analitice și de rezolvare a problemelor și propunerea de soluții eficiente;

• Cunoașterea pachetului Microsoft Office;

• Persoană inovativă, orientată spre rezultat și performanță, capabilă de a lucra în echipă;

• Capacitate decizională și de analiză;

• Rezolvarea și încadrarea în timp a sarcinilor de serviciu;

• Abilități de aplicare a pregătirii profesionale, respectarea regulilor și normelor privind realizarea sarcinilor de serviciu;

• Cunoștințe generale electrice, instalații electrice, motoare electrice, convertizoare de frecvență, a echipamentelor electrice pentru automatizări industriale (relee, senzori, regulatoare temperatură, convertizoare frecvență);

• Citirea și înțelegerea schemelor electrice aferente mașinilor și panourilor de automatizare ale acestora;

• Cunoștințe practice de lucru cu automate programabile PLC, de preferat Siemens și Allen Bradley; 

• Cunoștințe de programare a automatelor programabile Step 7, WinCC, Tia Portal, Factory Talk View;                                   

• Cunoștințe hardware și electric, pentru echipamente industriale;

• Dorință de autoperfecționare, folosirea de noi cunoștințe și spirit de creativitate.

 

Descrierea jobului

• Monitorizează și controlează starea de funcționare a utilajelor și instalațiilor, inițiază acțiuni în vederea depistării și reparării defecțiunilor, pe parte de automatizări;

• Intervine pentru realizarea lucrărilor de întreținere, revizii tehnice, reparații la aparatele și echipamentele de automatizări;

• Întocmește programe de întreținere, revizii tehnice și reparații ale utilajelor, instalațiilor și echipamentelor de control și conducere a procesului;

• Îndeplinește acțiunile corective și preventive, conform graficelor stabilite;

• Participă la instalarea liniilor noi de producție, la mutarea acestora sau la reglarea lor, conform specificațiilor tehnice;

• Participă la îmbunătățirea accesoriilor tehnice ale utilajelor și echipamentului, potrivit cerințelor;

• Întocmește procese-verbale de constatare / reparare a defecțiunilor;

• Gestionează bazele de date și/sau documentele tehnice.

 

Beneficii:

Pachet salarial competitiv:

• Salariul de bază;

• Spor vechime; 

• Bonuri de masă în valoare de 40 lei/zi;

• O masă caldă pe zi;

• Prime și tichete cadou, cu ocazia sărbătorilor de Paște și de Crăciun;

• Primă de Ziua Metalurgistului;

• Primă de vacanță;

• Pensie privată Pilon III;

• Asigurare privată de sănătate;

• Dezvoltarea carierei, într-un mediu complex de competențe și oportunități;

• Integrarea într-o echipă profesionistă, polivalentă, mediu de lucru dinamic.

 

Descrierea companiei

ALRO este un brand emblematic, sinonim cu aluminiul românesc. Profesionalismul și competența acumulată, în 60 de ani de experiență, impun compania ca pe un jucător al cărui prestigiu a depășit, demult, granițele țării. Dinamicele care sintetizează misiunea ALRO reflectă privirea spre viitor a unei organizații moderne, cu rădăcini ample în originea producției și prelucrării aluminiului din România. 

Evoluția piețelor impune o aliniere permanentă la curente, aflată în concordanță cu intenția companiei de extindere și deschidere spre prioritățile industriei și societății. Cu o echipă dedicată și tehnologii avansate, ALRO își propune să fie un lider, nu doar în producția de aluminiu, ci și în sustenabilitate, având misiunea și valorile centrate în jurul protejării mediului, ca prioritate principală.

 

Te așteptăm în echipa noastră!

 

CV-urile se pot depune la Registratura ALRO, din strada Pitești nr. 116, Municipiul Slatina, județul Olt, sau la adresa de e-mail resurse.umane@alro.ro 

 

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii..

Încarcă CV
60 de ani de experiență în producția aluminiului